Selasa, 20 November 2012

doa untukmu...

sejak akhir2 ini, saya selalu teringat ex-bf...mengapa ya??? saya taknak ingat dia lg sebab dia telah menjadi milik orang. tapi bila tengok FB, nampak gambar2 kahwin dan komen2, dia sangat2 bahagia.. alhamdulillah... kini dia sangat berbahagia bersama isterinya.

sebenarnya, mak dan kakak saya berkenan kalau dia jadi dgn saya..tp tiada jodoh antara kami. kami pernah cuba untuk kembali tetapi Allah SWT Maha Mengetahui segala yang terbaik untuk hamba2 NYA. dan akhirnya dia telah menjadi suami orang dan saya masih sendiri lg, masih dalam proses untuk mengenali seseorang <<< doakan saya agar bertemu jodoh dgn seseorang ni ye...

awak..saya doakan awak berbahagia bersama si dia hingga ke syurga. 

****************************


pic from incik google

jodoh itu rahsia ALLAH...
DIA temukan kita dengan kita dengan
orang yang salah pada mulanya,
dan menemukan jodoh yang sesuai
di pengakhirannya...
KENAPA...???
kerana DIA sayangkan kita.

Jangan sesekali kita jauhi DIA.

Tiada ulasan: