Ahad, 31 Mac 2013

Jika Aku RINDU...

✿ Rindu? 


PEJAMKANLAH MATA dan UCAPKANLAH:

Ya Allah, aku rindukannya keranaMu Ya Allah,
jauhkanlah daku dari perkara yang membuatkan
aku lupa kepadaMu. 

Aku semakin mengerti,   
JARAK ini bukan untuk menghukumku, 
tetapi JARAK ini untuk MENJAGA aku dan dia.

Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji 
 untuk BERUBAH menjadi yang lebih baik.. 

Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji
 untuk MEMPERBAIKI cinta kepadaMU..

Dengan jarak ini aku dan dia berjanji 
 untuk MENCINTAIMU dari segalanya..

Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji 
 untuk MENDALAMI Islam hingga ke akar umbi..

Dan Dengan JARAK ini jua aku dan dia 
 yakin andai tiba saatnya nanti,
 aku dan dia akan LEBIH BERSEDIA
 untuk melayari semua ini dengan jalan yang diredhai..

Terima kasih Ya Allah kerana memberi PELUANG kepadaku melalui jalanMu ini.
 Terima kasih kerana memberikan JARAK itu 
kepada aku dan dia.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
copy paste

Tiada ulasan: