Khamis, 5 Julai 2012

got a baby....

alhamdulillah..selamat sudah saya melahirkan baby yang diberi nama WHITY..hee. selepas ni berhempas-pulas la nak menjaga WHITY ni.. nak beri makan, nak mandi, nak beli pakaian..semoga WHITY tak buat perangai selalu..almaklumlah, saya kan masih keseorangan di bumi kenyalang ni..huhu.. aduyai..merapu sungguh la saya ini..

sebenarnya, WHITY tu kereta bank yang akan saya bayar selama 9tahun sebelum sah menjadi milik saya.tak sabar nak tunggu esok, sebab kereta akan keluar esok petang..alolo..tapi kan, ada masalah besar esok masa nak keluar kereta esok..osmet, Fiza sekolah sesi petang..nak harapkan siapa la untuk memandu bawa WHITY balik rumah.. saya masih tak berani nak memandu.. lebih 6tahun dapat lesen memandu tapi baru 4kali memandu kereta..kalau motor 2, memang saya jaguh..haha

harapan semoga kehadiran WHITY QAA ***C ini akan membawa sinar kebahagiaan, memudahkan segala urusan saya di bumi kenyalang ni, di samping itu tidak membawa masalah kepada saya. almaklumlah, saya mempunyai hutang dengan pihak bank.

Semoga ALLAH SWT memudahkan segala urusan saya di sini

ada kereta ku bawa kau jalan-jalan... 
rumahku tiada ada pun sewa punya



Tiada ulasan: