Selasa, 16 Oktober 2012

Asam Pedas Gula Melaka

ni tajuk buku, bukan menu makanan

ingin memiliki buku 'Asam Pedas Gula Melaka' dan 'Gurukah Aku atau...'

 hasil nukilan Pn Hjh. Norbi Husin

pernah jumpa di kedai

 tapi masa itu kewangan tidak mengizinkan

sekarang ini da melepas... sold out.

 harap2 ada rezeki la untuk memiliki kedua2 buku ini nanti

rindu untuk membacanya lagi kerana buku2 ini sangat memberi motivasi.

 

buku ni catatan penulis dari 1st posting smpi menjadi pentadbir sekolah

awesome la ceritanya

baca berulang kali pun x bosan.


buku ni pun sama juga

sangat memberi motivasi apabila saya ada rasa upset

jadi

saya nekad untuk memiliki buku ini dan mencarinya sampi ke lubang cacing
(muat ke nak masuk ke lubang cacing tu..hee)

excoursemate pula beritahu ada pesta buku 19 Disember nanti

kebetulan pula gaji da masuk

borong sakan la nanti.

(^___^)

mood:  sedang lapar untuk membaca  

2 ulasan:

AdH berkata...

Saya pun susah nak cari 2 buah buku ini. Kemudian jumpa di kedai buku Popular. Atas talian pun ada.. www.ujanailmu.com.my ada jual :)

Lina Nordin berkata...

buku Asam Pedas tu da dpt..cuma buku Gurukah Aku 2 blum ada rezeki lg nk wat koleksi